Razboiul secret al sionistilor cu românii - Partea II de Cornel-Dan Niculae publicat la 12.05.2008
Razboiul lui Eminescu cu sionistii
de Cornel-Dan Niculae. Fara a fi pregatita economic, Romania era deja invadata de valuri de "imigranti" clandestini evrei ce se strecurau neincetat din trei directii: Rusia (Imperiul tarist), Turcia (Imperiul otoman) si Ungaria (Imperiul austro-ungar). Au ocupat mai intai orasele si satele din Bucovina ca sa treaca in Moldova si apoi in Muntenia, pana la Bucuresti. Ajungand in Bucovina si Moldova, evreii au acaparat comertul si s-au extins la sate, spre a practica pe scara larga carciumaritul.
De aceea, aici avea sa izbucneasca rascoala taranilor asupriti in anul 1907, rascoala care s-a extins in toata tara.
Evreii veniti din imperiul austro-ungar (din Ungaria), dar nu numai acestia, desi stabiliti permanent n Romania, se declarau "suditi", adica supusi austro-ungari, si se puneau sub protectia reprezentantelor diplomatice ale imperiului.
Astfel nu plateau impozite si erau scutiti de orice obligatii catre statul român, in acest mod ei prosperau in dauna românilor platitori de taxe si impozite.

in cele din urma modificarea art.7 din Constitutie, prin activitatea politico-jurnalistica a lui Mihai Eminescu, Partidul Conservator repurteaza doua mari victorii impotriva intereselor evreiesti: Legea pentru neinstrainarea pamanturilor taranesti, care lua celei mai numeroase paturi sociale, taranimea, posibilitatea sa isi vanda evreilor pamantul; si Legea contra itzurei (cametei), care il impiedica pe camatarul evreu sa abuzeze total de taranul roman.
In decembrie 1876 si in ianuarie 1877 la Constantinopol, in Turcia, are loc Conferinta marilor puteri privitor la soarta popoarelor de sub stapanirea Imperiului Otoman. Si cu aceasta ocazie Alianta Israelita se implica pentru ca evreii din tarile romane sa-si consolideze pozitia fata de romani.
In ianuarie 1877, Eminescu publica seria de articole Evreii si Conferinta, incepand astfel: "O semintie care castiga toate drepturile fara sacrificii si munca e cea evreiasca... Ce servicii a adus omenirii indaratnicul si egoistul neam evreiesc.
Ocupandu-se pretutindeni numai cu traficarea muncii straine, alegandu-si de patrie numai tarile acele unde prin deosebite imprejurari s-a incuibat coruptia, ei urmeaza in emigratia lor pe pamant tocmai calea opusa omenirii intregi...
Evreul trece din Germania in Polonia, din Polonia in Rusia, din Austria in Romania si Turcia, fiind pretutindeni semnul sigur, simptomul unei boli sociale, a unei crize in viata poporului, care, ca la Polonia, se sfarseste cateodata cu moartea nationalitatii... Prin ce munca sau sacrificii si-a castigat dreptul de a aspira la egalitate cu cetatenii statului roman?
Ei au luptat cu turcii, tatarii, polonii si ungurii?
Lor le-au pus turcii, cand au infrant tratatele vechi, capul in poala?
Prin munca lor s-a ridicat vaza acestei tari, s-a dezgropat din invaluirile trecutului aceasta limba?
Prin unul din[tre] ei si-a castigat neamul romanesc un loc la soare?
De cand rachiul este un element de civilizatie?...
Astazi, cand un prefect opreste de la acest trafic pe un evreu, Pesther-Lloyd, organ redactat de evrei, si dupa el Journal des Debats descriu scene salbatice din Turkestan ca petrecandu-se in Romania.

Fie linistiti! Un fir de par din capul suditului [evreu] chezaro-craiesc n-a fost atins de nimenea, nici averea lui mistuita de mainile populatiei romanesti.
Un agent al guvernului unguresc zvarle dintr-o scoala zidita de romani bancile afara, demite pe invatator si pe preot, isi bate joc de un sat..., facut-au caz presa austriaca de aceasta? Nici vorba!
Dar [daca] un prefect in Romania cuteaza a opri pe un evreu de a vinde bauturi spirtoase intr-un sat?
Persecutie, prada, nelegiuire!
Se-ntelege! Punand o data mana pe presa europeana, care in genere nu mai are de tinta luminarea, ci excitarea urelor intre clase si popoare, usor li-e [evreilor] sa spuna, orice minciuna patentata.
Publicul cafenelelor, blazat pe ipercultura europeana si setos de noutati de senzatie, gaseste placere in citirea monstruozitatilor ce se vor fi petrecand in Romania.
Evreii fac din jurnalistica europeana ceea ce au facut din bauturile spirtoase la noi - otrava.
Evreul nu merita drepturi nicairi in Europa, pentru ca nu munceste; iar traficul si scumpirea artificiala a mijloacelor de trai nu este munca, si aproape numai din aceasta consista evreul
. Evreul nu cere libertatea muncii productive, ci libertatea traficului.
El e vesnic consumator, niciodata producator si desigur ca numai cu foarte rara exceptie se va gasi intr-adevar cate un evreu care sa produca...
Cel mai solid meserias e si aici in tara, romanul sau germanul sau cehul, niciodata evreul.
El reprezinta concurenta nesanatoasa a muncii rele, superficiale, cu munca dreapta si temeinica. Ieftin si rau e deviza evreului pana ce ruineaza pe lucratorul crestin, scump si rau e deviza evreului cand ramane stapanul pietei...

Domnia fanariotilor a putrezit clasele noastre sociale; aristocratia noastra, din razboinica si mandra ce era, a devenit in cea mai mare parte servila...
Prin urmare clasa inalta a societatii noastre, care luase de la grecul constantinopolitan toata lenea, tot bizantinismul, se lasa inadusita de ciocoimea ei, de fostele ei slugi, care, fara nici o munca merituoasa pentru societate, se urca repede in locul vechii aristocratii, ce daduse asa de tare indarat...
Ramanea deci o singura clasa muncitoare, din a carei exploatare trebuia sa traiasca toata societatea romana: taranul.
Dar chiar exploatarea directa era o munca prea grea pentru aristocratia fostilor cafegii si ciubuccii, de aceea si-au introdus pretutindeni cate un asociat activ chezaro-craiesc, cate un evreu...
Pericolul nu este in imprejurarea ca evreii ar acapara toata proprietatea, ci in aceea ca nu sunt/nu pot fi romani, precum in genere nu sunt, nici pot fi, germani, frantuji, italieni.
De ce sa ne inselam de buna voie, aratand ca inlauntrul altor natii ei au ajuns la cutare sau cutare grad de cultura?
Nu vedem astazi ca simtamantul de rasa e mai puternic in ei decat patriotismul, decat iubirea pentru natia in mijlocul careia traiesc?...
Dar ce reprezinta Alianta Izraelita cu filialele ei din America, Anglia, Austro-Ungaria, Franta, Italia, Romania?
Se pretinde ca fiind evreii pretutindeni oprimati, aceasta alianta are de scop sa-i scape de opresiune
Sa vedem ce grozav de oprimati sunt la noi
Comert si capital in mainile lor, proprietatea funciara urbana in cea mai mare parte in mainile lor, arenzile de mosii in Moldova idem, pe sub mana tot debitul tutunului si al bauturilor spirtoase, negot de import si export, cu un cuvant toate arterele vietii economice care se bazeaza pe specula!
In ce consta grozava opresiune de care se plang?
Si, daca se plang, de ce nu aleg alte terenuri decat Romania, alte tari unde sunt egali in toate cu cetatenii statului? De ce nu Austria, Franta, Germania s.a. ?

...Apoi sunt totdeauna o arma a strainilor in contra noastra.
Pana si ungurii - care numai in gropi nu dau de cuminti -isi inchipuiau intr-un rand o stapanire a Moldovei prin evrei si ceangai, pentru ca stiau ca evreul s-ar asocia cu orisicine impotriva poporului romanesc.
Si astazi, cand poate existenta noastra e in joc, cand ni se disputa drepturi seculare, emanate din capitulatiile luminatilor Domni ai acestor tari, tot ei, si prin uneltirea aliantilor, ni se ingreuneaza pozitia, trecand peste capetele noastre, cerand drepturi de la straini, de la dusmanii nostri chiar."
Pindreptatire a 600.000 de lipitori si precupeti [evrei] este o chestiune de moarte si viata, si poporul nostru cred c-ar prefera moartea repede prin sabie decat moartea lenta prin vitriol.

Cum explica, insa, Mihai Eminescu brusca prezenta, masiva, a evreilor in Romania?
El arata ca tarul rus Alexandru al III-lea, nevoit sa reactioneze la ruinarea si impovararea taranului rus, exploatat de evrei, i-a impins pe acestia in afara Rusiei: "De acolo masura, buna poate pentru Rusia, rea pentru noi, de-a expedia carduri intregi [de evrei] in Romania cu pasapoarte in regula, de-a impinge pe altii sa treaca noaptea fara pasaport granitele tarii noastre.
Nu trebuie sa fie cineva un observator tocmai adanc pentru a vedea ca Romania geme de evrei rusesti.
Noaptea, ulitele Bucurestilor sunt pline de figuri cu totul straine, la care recunosti numaidecat ca abia de ieri li s-a comandat de a-si rade barba si de a-si taia perciunii.
Toate colturile de ulita sunt pline de colportori si precupeti, pe care nimeni nu i-a vazut pana in anul acesta, cu un cuvant suntem amenintati de a vedea si Bucurestii prefacandu-se intr-un murdar cuib jidovesc, cum sunt Iasii astazi...
Vai de evreii din Rusia in ziua in care Alianta Izraelita ar indrazni sa intervina in favoarea lor. Ar fi semnalul pentru un tratament si mai energic decat cel de pana azi [pentru reprimarea atitudinii lor]. Dar aici, unde nimeni nu se atinge de persoana, de avutul lor, aici, at de a abate emigratia lor stricacioasa, prin mijloace cu totul umane, care sunt dreptul oricarui popor, aici Alianta Izraelita indrazneste a interveni si a calomnia din nou Romania.
Alianta Izraelita are o multime de membri in Romania...
A fost o urmare naturala ca tocmai membrii cei mai influenti ai Aliantei din Romania sa fie incetateniti.
Numai Tepes n-ar fi gasit destui pari pentru a le multumi pentru modani; noi suntem cu mult mai ingaduitori...
Daca e cineva in stare de a face pe romani sa uite pana si interesele statului lor, apoi desigur acestia sunt evreii, ei care nu cuteaza a combate o putere mare cum e Rusia, dar se arunca cu toata insolenta lor cunoscuta asupra unui stat mic, care a avut naivitatea de a-i ingadui sa fie cum sunt.
Noi stim bine ca trei zile ar fi de ajuns pentru a regula atat de definitiv chestiunea izraelita, incat Alianta sa nu mai aiba pentru cine interveni.
Noi cunoastem poporul, in aparenta atat de bland si de guvernabil, are o margine blandetea lui, pe care e primejdios de a o trece."

Ceea ce se cunoaste de catre foarte putini initiati este insa cum, pentru atitudinea sa, Mihai Eminescu a fost ucis, (de catre "medicul evreu Fr. Iszac", zic unii, de catre o conspiratie iudeo-masonica am zice noi).
Familia fanariota Sutu era o familie de masoni, aproape toti, in Romania, fiind afiliati lojii Steaua Romaniei.
Acordam o atentie speciala acestora deoarece unul dintre ei a semnat condamnarea lui Eminescu: medicul Alexandru Sutu.
Iata situatia prezentata de amplul dictionar masonic publicat de Horia Nestorescu Balcesti:
- Mihail Sutu (1730-1802), domnitor fanariot al Tarii Romanesti, apare in 1794 ca venerabil al unei loji masonice din Iasi.
- Alexandru Nicolae Sutu (1830-1877), principe, a locuit la Paris si a facut parte din cel putin 4 loji masonice, gr. 30 de initiere, deputat in Adunarea Generala a Marelui Orient al Frantei;
- Gheorghe M. (Iorgu) Sutu (1817-1875), principe, mare proprietar, fiu al domnitorului Mihail Sutu, gr. 30 de initiere, membru al lojii Sincere Amitie (Paris) si intemeietor al lojei Steaua Romaniei.
- Constantin Sutu (1820-?), afiliat la Iasi lojei Steaua Romaniei, a devenit ministru;
- C.N. Sutu, rentier, "frate" in loja Steaua Romaniei;
- George Sutu, proprietar, membru in loja Discipolii lui Pitagora din Galati, cea care avea sa fie interzisa de Carol I, cand Iorgu Sutu i-a cerut principelui (regelui) sa intre in masonerie
- Nicolae Gr. Sutu (1840-?), membru al lojei Steaua Romaniei, secretar general al Consiliului de Ministri.
- Alexandru Gr. Sutu (1837-1919), initiat in loja Steaua Romaniei, profesor universitar la Bucuresti, autor al lucrarii Psihiatria moderna, publicist si traducator, membru al societatii literare Junimea, complicele lui Titu Maiorescu in lichidarea lui Mihai Eminescu.
http://bisericasecreta.
wordpress.com